Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna Forum klasy 2 c
Oto nasze forum:)) jak wszyscy to wszyscy:):P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

kasia pelasia hej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna -> 2c czyli my:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
:)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:52, 05 Kwi 2014    Temat postu: kasia pelasia hej

Ca┼éy czas od lat stosuje tabletki antykoncepcyjne i bardzo dobrze je toleruje wiec chyba zamieni─Ö je na jaki┼Ť lek z grupy HTZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ju┼╝ nic innego nie mo┼╝na do cholery kupi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A Ty dokad jedziesz? [link widoczny dla zalogowanych] No proszę teraz zauważyłem że już sie wypowiadałem w tym temacie ech..
Siedze tak pozno przy kompiku bo pisze pracke inzyniersk─ů, pozdrawiam. Jestesmy zareczeni. no .. Askim......popierdzielily Ci sie jezyki, \malaka\to slowo greckie... Witam! [link widoczny dla zalogowanych]
Zmykam do nauki, pozdrowionka!! Ostanio troche pozniej. Tak to prawda, ale lekarz musi zapisa─ç odpowiednie leki by co┼Ť zacz─Ö┼éo skutkowa─ç, rozumiem za pierwszym drugim czy trzecim razem ┼║le sie dobierze leki, ale ile┼╝ mo┼╝na? Polska - 70 pkt. Juz od kilku lat tak mam i np ruch na swiezym powietrzu polecany jako sposob na dobry sen u mnie wrecz przeciwnie dziala. Moze to przemysl zywnosciowy podkupil Atkinsa Poza brakiem okresu oraz bolami piersi nie mam zadnych objaw ale to dopiero ok 3 tygodni .
[link widoczny dla zalogowanych]
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poki co zwijam sie i zegnam was wszystkie,kazdej machajac lapka kubusiowa(o bardzo malym rozumku) i moim ulubionym glosikiem biednego,przestraszonego prosiaczka :do zobaczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba wszystko sie zmienilo odkad w rece wpadl mi nieiwelki a fikusny wibratorek Ja nadal czekam a┼╝ mi ┼Ťci─ůgn─ů jest szansa ze w czerwcu ju┼╝ mi zdejm─ů bo strasznie szybko si─Ö zrasta 15 maja b─Ödzie podj─Öta decyzja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wida─ç ju┼╝ jakie┼Ť efekty? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] , w dodatku taniej
polepszy si─Ö jak zu┼╝yjesz ca┼ée opakowania Witajcie dziewcz─Öta Pozdrawiam, ┼╝ycz─ůc szybkiego powtrotu do zdrowia. Twoje cialo to nie poligon doswiadczalny... [link widoczny dla zalogowanych] ,0,id,22585,niusy.html?rfbawp=1148151310.282&ticket=8093 464559914323nnBusMKizcXNAFvwR6I0y081nC1acP2afYbzAOEu22DngeQ3 89NCSmSfHibr2Y2awgdG5YiWLC72eB8hjwc4P5BeHmGh7JGLAVxCgoYBXQFb iuL6qAbn7Tjuu7GJozz7 [link widoczny dla zalogowanych]
je┼Ťli by miesi─ůczka wyst─ůpi┼éa to te┼╝ mama bra─ç od 5 do 9 dnia cyklu clostilbegyt i do niego przyj┼Ť─ç 10 dnia cyklu. Jak Twoje samopoczucie oczyszczona? e_linka Dzisiaj posz┼éam do poleconego przez znajomych ginekologa, kt├│ry robi usg dopochwowo. Mojego tak wrobili w malzenstwo z turka ze wsi w Turcjii. Kazdy schudnie. a ten zamiast dziaslo naciac i wyjac zeba, po prostu mi go rwal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie,musi sie uada─ç,szkoda tylko,┼╝e to czekanie zjada tyle nerw├│w')
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę się przeraziłam,ale postanowiłam zaryzykować i jestem wniebowzięta!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

obiad- kurczak gotowany+ 3 og├│rki- 200 kcal [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] l?http://www.bellissimama.de/beauty/wellnessundbeautykoerper pflege/weledabirkenoel.html
Przebijanie trwa┼éo dos┼éownie moment. Ale potem wyp┼éaci┼éem pieni─ůdze i kupi┼éem sobie super kompa! Fanka HEJ pozdrawiam!! co za debilna geba niedorozwoju jakiegos!! [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przepadam za zupkami a instatnt to ju┼╝ w og├│le!! wpad┼éam na to forum bo bardzo interesuje mnie Meridia, ja w tej chwili wa┼╝─Ö 105 kg przy wzro┼Ťcie 164 cm, od stycznia tego roku wzi─Ö┼éam si─Ö za siebie, rzuci┼éam palenie, przesta┼éam je┼Ť─ç pieczywo, makarony...itp, trzy moje przyjaciolki sa w ciazy, wydaje sie ze kazdy teraz albo jest w ciazy albo ma dzidziusia. sankowski zrobi┼é jej zje┼╝d┼╝alni─Ö... Mam nadziej─Ö, ┼╝e g┼éod├│wka pomo┼╝e mi podj─ů─ç wa┼╝ne dla mnie decyzje i popatrz─Ö na swoje ┼╝ycie z dystansem. Papatki :* przecie┼╝ ka┼╝da kobieta si─Ö maluje itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chmury:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ola nie jest oty┼éa, nie nale┼╝y tez do szczup┼éych.Wydaje mi si─Ö,┼╝e w tym programie styli┼Ťci daja jej najgorsze suknie, w kt├│rych wygl─ůda ┼╝le.Fryzury tez ma tragiczne. U┼╝yj do tego szorstkiej r─Ökawicy albo pilinguj─ůcego preparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja dzi┼Ť bylam na wizycie, niestety nadal wrocilam z aparatem do domu, kolejna wizyte mam za dwa tygodnie, poniewa┼╝ ma┼éo ju┼╝ brakuje do tego aby m├│c zdj─ů─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Hej mamu┼Ťki!
Aniseed - dzi─Öki za odpowied┼║, spr├│buje skr─Öci─ç go na nowo, najbardziej przy ─çwiczeniach ha┼éasuj─ů elementy ruchome, czyli \r─ůczki\, itp..., samo ko┼éo zamachowe jest cichutkie. a tu co taka cisza ??? NIE WYTRZYMA┼éAM I ZROBI┼éAM TEST W 27 DNIU CYKLU I OKAZUJE SIE ,ZE CIAZY NIE MA !!!!!! Dzi┼Ť pi─ůty dzie┼ä, przyznam si─Ö ┼╝e czuj─Ö si─Ö l┼╝ejsza, nie jestem taka napuchni─Öta jak czasami si─Ö czuje, wi─Öc pewnie usz┼éo ze mnie troch─Ö wody. Ni┼╝sze wydj─ů si─Ö lepsze. [link widoczny dla zalogowanych]
wa┼╝─Ö - ok 90kg. A mo┼╝e zna kto┼Ť dobrego fryzjera w Krakowie, kt├│ry umie porz─ůdnie robi─ç pasemka? ponad pol roku temu, na jedynkach od wewn strony, bo tam mi sie kamien zbieral,Do dzisiaj go nie mam ale zanaczam,ze malo pije herbaty i kawy tzn codziennie ,ale bardziej stawiam na soki, wode mineralna no i szczotkuje elektryczna szczoteczka, ktora jest rewelacyjan ana usuwanie osadu wlasnie stamtad. 18. Sam Brown Rzeczywi┼Ťcie ksi─Ö┼╝a powinni wst─Öpowa─ç w zwi─ůzki ma┼é┼╝e┼äskie i mi─ç dzieci , ale tak ju┼╝ jest , ┼╝e ko┼Ťci├│┼é tego zabrania , ciekawe czy wol─ů Boga by┼éoby zabrania─ç szcz─Ö┼Ťcia??? Graj─ů przyj**ane role, maj─ů idiotyczne dialogi, wszystko w tym serialu jest poj**ane i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna -> 2c czyli my:) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin