Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna Forum klasy 2 c
Oto nasze forum:)) jak wszyscy to wszyscy:):P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

czy wy miałyście ochotę na przytulanki w ostatnich miesi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna -> 2c czyli my:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
:)



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 20:00, 09 Kwi 2014    Temat postu: czy wy miałyście ochotę na przytulanki w ostatnich miesi

a pracowal ktos w hotelu w hiszpani???ciezko jest??
[link widoczny dla zalogowanych]
Nauczysz sie w mig slownictwa potrzebnego do wykonywania Twojej pracy i bardzo prawdopodobne, ze zostaniesz w firmie na innych warunkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
.teraz waga sie zatrzymala..musze wiecej sie poruszac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak myślicie mam teraz czarne włosy jeżeli położę rozjaśniacz to wyjdą mi rude???
chyba chcąc mnie podpuścić, powiedział ze za każdy orgazm on potem spełni każda moją zachciankę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio ćwiczę w ten sposób, że ręce mam luźno opuszczone po bokach i w ogóle nie trzymam się orbitreka, ani tych jego \'ramion\', ani tej rurki na przodzie, tak że pracują tylko nogi. [link widoczny dla zalogowanych] mam 10cm wzrostu więcej i tyle samo w biodrach, a uważam, że to za dużo wię co dopiero przy twoim wzroście
No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne net dostepny jest w bibliotekach publicznych za darmo, tam tez mozna posiedziec i poczytac polskie ksiazki jak pada najgorzej jak praca nie daje satysfakcji ale czy ja przy moim pechu kiedys się doczekam satysfakcjonującej pracy??? a jak wypuszcze kupe zamiast dziecka .. Kożuchowskiej brak przede wszystkim jednego - biustu! [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie się dziewczyny!!! Pozdrawiam stw.,iż nie ma powodów do dalszych badań, że to nerwica może dawać takie objawy. Jedz zupę i jarzyny przez cały dzień. poza tym przyszła jakaś znajoma klientka i miałam wrażenie, że w ogóle nie myśli co robi z moją głową. jakaś pokraczna sie zrobiła Mandarynka po rozstaniu z Wiśniewskim i jakby przytyło się jej całe życie byłam blondynką aż tu nagle coś mnie stukło...i sie ufarbowałam na ciemny brąz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi tez sie wydaje,ze pasuje choc turkus wyglada wedlug mnie troche lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
zaszalalam! Witam!!Chodziłam na Vacue w Poznaniu na ul.Krauthofera łącznie 20 x i w biodrach 4cm a w brzuchu 4,5cm wiec całkiem fajny efekt i to bez drakońskich diet!Do tego faktycznie ciało dużo ładniejsze!!Niestety po urazie kostki na deseczce muszę sobie odpuścić tego typu cudeńka na co najmniej pół roku :0( oczywiście kupiłam sobie karnety na zapas-więc teraz zostały mi 2 całe nowe to jest na 10 wejść każdy-sprzedam jeszcze po starej cenie 100zł/karnet!obecnie sa już po 120zł!
http://goo.gl/sXx5Y
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ciągle nuce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- wystarczy połechtać ego polskich dziewcząt a one już nogi rozkładają !!!!

A wracajac do tematow przyjemniejszych - u nas choinka stoi juz od 01.12 Jako ze nie bedzie nas na Swieta w domu, postanowilismy nacieszyc sie nia wczesniej. [link widoczny dla zalogowanych] Przewracam się do godź.
Mam nadzieję że dość jasno wytłumaczyłam i rozumiesz dlaczego taką ostrożność trzeba przestrzegać przy maści z antybiotykami. Wciskają ludziom ciemnotę ze tak sie dzieje ale to gucio prawda. cale 5 dni opalalam sie i kapalam w morzu i mimo, ze pepek nie jest jeszcze calkowicie zagojony, bo czasami jeszcze wyplywa troszke tej wydzielinki,nic mnie nie boli ani nie mam zadnych zmian skornych. no i wczesniej mialam bardzo wycieniowane wloski uzywalam pianek i roznych kosmetykow do kreconych a teraz mam juz prawie rowne i coraz mniej mi sie kreca no i czasami tez rozszesuje zeby nie bylo tych glupich lokow tylko ze wtedy bardzo sie puszcza a pozniej i tak sie niestety skrecaja:/ jakich kosmetykow uzywac moze macie jakies wyprobowane po ktorych wlosy sa prostsze i sie nie puszcza?? Mam nadzieje ze mimo wszystko jeszcze nas tu odwiedzisz. [link widoczny dla zalogowanych]
Po zawinięciu farszu w naleśniki - podsmażam. czyli co myslicie ze tampo w okres jest ok i partner moze spokojnie wejsc? ..................................Ekskluzywne............... cieplutko pozdrawiam czesc ja perwalam jeden dzien bylam tak zmeczona ze na smierc zapomnialam hehe i dziewczyny mi kazaly czaczac od nowa Ciebie nie mecza te cwiczenia mnie bola mniesnie uczucie rozrywania Teraz wlewam mocz własny do słoików i tak stoi na półce, czasem 1 dzień, czasem nawet kilka do czasu lewatywy. Witam
Czy któraś z was wiec coś więcej?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no, myslalam, ze zejde!
[link widoczny dla zalogowanych]
Założenie 40 z ł Bylo okropnie, nic nie tlumaczyla tylko wsadzala swoj palec.
widać nie ma kobiet samotnych na świecie które liczą tylko na siebie i same wychowuja dzieci- kazda ma swoja połówke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoda że wcześniej na Niego nie trafiłam wielkie dzięki za ten śliczny nosek dr.

ehh ja też bym chciała mieć więcej cierpliwości a niestety miewam częsciej chwile zwątpienia [link widoczny dla zalogowanych] ja monitoring traktuje w taki sposob, lepsza dla mnie jest jasna sytuacja.
Pocieszam sie troche tym ze jak widze nie tylko ja mam taki problem. Może ktoś z was ma jakiś fajny pomysł,co zrobić ze śladem po żelazku na czerwonej kurtce (sportowa).Wydaje mi się że najlepiej byłoby coś naszyć,ale co????????Nie mam żadnego pomysłu. slonceeeeee----popieram Jasne jak slonce pani novatorko !!!Mam nadzieję, że dobrze usłyszałam Najlepiej włączyć przed 18 TVN i sprawdzić .Paaa [link widoczny dla zalogowanych]
i mam nadzieje ze organizm potem w koncu powraca do bdb formy, czego zycze na Nowy Rok!!!!!! A T3 i T4 mozesz sama sobie zbadac tylko to jest badanie płatne i bedziesz wiedziała jakie masz normy. Ja nie ukrywam, że też ciężko mi było się doczekać i zrobiłam test wcześniej, mi niestety wyszedł negatywny, natomiast w dniu spodziewanej miesiączki jedna kreseczka była ciemna, a druga strasznie bladziutka i ledwo widoczna. az zal d**e sciska. Dobrze zrobiłaś, ze zaczęłaś ich używac od razu a nie po miesiączce - w jej trakcie spada odporność organizmu i grzyby zaatakowałyby jeszcze bardziej a tak już je troche wytłuczesz . Idz na zdrowie i uroda. Zaplątuję się w wyrzuty sumienia by zaraz w następnej chwili sama się z nich usprawiedliwiać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miła szuan,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do mojego celu zostalo jeszcze 5 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli ktoras z Was korzystala z wypelniaczy typu kwas hialuronowy w Londynie i szczerze poleca jakiegos lekarza lub klinike t prosze dajcie mi znac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zresztą najlepiej dowiadywać się w salonach, jak coś będziecie wiedziały to piszcie :* Asiu, a jak masaże i dermatix?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja robie tak, że po kolejnym ściągniętym pliku kasuje pliki cookies i internet temporay files i wtedy bez problemu mogę wejśc i ściągnąć po chwli następny.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybierz coś - [link widoczny dla zalogowanych] -paznokci Zamawiając w sieci kupisz wszystko znacznie taniej [link widoczny dla zalogowanych] przepracowałam 4 m-ce a i tak najdłuzej ze wszystkich....
Oj myśle że nie jednego Wikipedia: Najgorzej ucierpiał mój brzuszek, ponieważ wyglądam jak w 3-4 miesiącu ciąży :/ oszczędzać ich nie oszczędzałam /jeżdżę konno i nie raz zdazyło mi się ubierać je do stajni - szczególnie te ze skóry/ jakieś takie wieśniackei są,kojarzą mi się z dyskotekowymi różowymi panienkami ze wsi które klnąjak szewc [link widoczny dla zalogowanych]
A moze sa jakies fajne stronki z ofertami pracy, bo ja ryjac dotad po necie, nie znalazlam nic wiarygodnego jakos Nie podoba się tobie cudzy ubiór to twoja sprawa ale twoja wypowiedz: ciąży i niby z dzidzą w szystko w porządku(w ostani piątek byłam na USG i wszystkie organy na swoim miejscu,a Mały jest duzy i waży 380 g.Moje wyniki to:IgG(+) 70 IU/ml, IgM(+). proszę o odpowiedź i pozdrawiam wszystkich to nie jedz LINK JEST OK. Witajcie.Miałam ten sam problem - nocne drętwienie rąk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
manius30
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna -> 2c czyli my:) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin