Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna Forum klasy 2 c
Oto nasze forum:)) jak wszyscy to wszyscy:):P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Będzie nas 19 i każda się przebierze.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna -> 2c czyli my:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
:)



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:52, 10 Kwi 2014    Temat postu: Będzie nas 19 i każda się przebierze.

lubie jak kołnierze stercza ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja sie zapisalam na kurs w marcu i dolaczylam do grupy, w ktorej wszyscy swobodnie sie dogadywali, a ja niesmialo dukalam \ciao\, \grazie\, \bene\ i niewiele innych tego rodzaju slowek.
wula
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej !Marzę o fryzjerstwie,wykonywałam różne zawody ,ale to nie było to.
Polecam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co do papryki w zupie, to też ona mi tu jakoś za specjalnie nie pasuje... [link widoczny dla zalogowanych] up
Pozdrawiam a ja dostalam sliczny tez z brylancikami z kruka chyba nie wiem ile kosztowal ale jest SLICZNY bo a ona ma taka nitke na palcu...oczywiscie nie twierdze ze to umniejsza jej szczescie ale jej facet gustu nie ma a ja jestem na 4 roku na zarządzaniu i za rok tez ide na położnictwio. Nie interesowało mnie to za bardzo, bo się w tym nie orientowałam, ale jak przepisał mi te leki to zaczęłam szukać po internecie informacji i właśnie z tego co czytałam na forach to dziewczyny biorą bromergon codziennie. Polecam każdemu z czystym sumieniem - w pełni profesjonalna babka, która w branży już troszkę siedzi i potrafi doradzić każdemu. [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo bym prosiła o odpowiedź na pytanie: Obawiam sie, ze za niedlugo bede chciala zejsc z tych ciemnych wlosow...tak przez wakacje bede miec ciemne, bo bede opalona, a potem od wrzesnia, to bede musiala zejsc na jasniejsze, bo bede za biala ;/ A jak z cena gynalginu? macica się rozsrasta nie masz czym się martwic Siemanko laski :**** Eurydyke nic nie zjadaj ani nie skub nic w zadnej restauracji Trzeba zaczynac od sokow zrobionych w domciu-nie tych kupowanych.Teraz Wasze zoladki musza zaczac na nowo pracowac i wiecie ? milego dnia;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale z drugiej strony okres mialam regularny od 2 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
JAK ZNIKNIE CALKIEM TO WTEDY UJAWNIE SWOJ NICK Miłego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki.
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu dziś Dzień Dziecka
To ostatni moment, żeby zjeść kanapkę, lub coś konkretnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sa rozne metody, blizn sie calkiem nie pozbedziesz ale zmniejszysz je lub poprawisz ich wyglad. [link widoczny dla zalogowanych] Strasznie sie boje, moze nie tyle operacji co mozliwego uzlosliwienia.
Świadków nie musi być 4 może być 3, u mnie tak było 25.10. Do marketing manager Mozna unieważnić malżeństwo, gdy: ja chodze na usg nieregularnie, lekarka widzi w jakim tepie rosnie pecherzyk i jak jest maly to kaze przyjsc np. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja znam Księdza , a właściwie jest ich dwóch poznali się właśnie w Seminarium , są razem (dzieli ich co prawda ok. Rodziła na Parkowej i na Warszawskiej. Biustonosz w dobrym rozmiarze NIE minimajzer. Co mam do stracenia? basiiaa - mozesz jako skilled worker.. 300kcal, i po nim nie następują żadne wyrzuty sumienia, bo: Obecnie dochowałam się 67-68 kg przy 161 cm ( nieźle co ?
Poczytaj sobie o mieszanej chorobie tkanki łącznej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A może ktoś wie, gdzie można zrobić zabieg taniej?
Myślę, że warto więc dziele się info bo na bank się wybieram
To ja := ]
12 rovamycine i miałam przeprowadzone usg na którym nie widać zmian w łożysku i u dzidzi.
[link widoczny dla zalogowanych]

(powaga!).
[link widoczny dla zalogowanych]
Gosiaczek,ja tez rok temu mialam problem z chlopakami.
Wróciłam z rowerku własnie trochę cięzko mi sie jechalo pod górkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no tak ,ale która dziś dziewczyna ważąc ok60 kg ma 60 cm w pasie?
[link widoczny dla zalogowanych]

Kalorii nie liczę, ale nie jem węglowodanów, które szybko podnoszą cukier we krwi. [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli chcesz mieć lepsze loki..
Proszę o informację czy wynik ten oznacza zagrożenie dla ciązy?? Bo nie chce wyglądać jak wieszak!! masaże są najlepsze. der Skoda ,der Volvo ,der BMV -rzeczowniki odprzymiotnikowe bez koncowki : Nie polecam malych miejscowosci, bedziecie skazane tylko na rodzinke, do szkoly daleko, mozna sie zanudzic na smierc, choc przynajmniej moze odlozy sie pieniadze [link widoczny dla zalogowanych]
gazowana woda mineralna' dziala A jakie można zadać pytanie, kiedy oni wszytsko juz powieidzeli w czasie kiedy zadawali ci pytania. To mój drugi poród i powiem, że ten pobyt wspominam o wiele lepiej. -to ja.. Mi najgorzej utrzymać lewatywy z octem jabłkowym lub sokiem z cytryny a najlepiej z moczu lub rumianku, z kawy też jest ok. to nie majątek ale 159 zł!!!?, kupione w markowym obuwniczym sklepie -i.......
nooo mi to przepisal na nadzerke i lekkie zapelenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
prosta ciekawa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam chlopaka polaka i jestem troszkie rozbita..
[link widoczny dla zalogowanych]
\Poczekaj troche i sama sie przekonasz\. tam to mnie dopiero sprowadzili na ziemie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wygłupię się, tak?
Obowiązek, o którym mowa w ust.

POMOCY!!! [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkich co planuja wyjazd do Wloch zapraszam na mojego bloga:www.przystanek-wlochy.blogspot.com
Weź pod uwage silne poczucie niesprawiedliwości, bo umówmy sie, ludzi z poważnym trądzikiem obejmujacym i policzki,i czoło nie spotyka sie na co dzień. chciałabym po 20 letnim posiadaniu tej skazy w końcu ją usunąć czesc ja mam tokso oczną prosze o odpisanie na ten temat Drogie Panie mam problem bo mam parcie na pęcherz wiec czesto chodze do wc a przy oddawaniu moczu szczypie ... Kiedyś bym sie wkurzyła że takmówisz ale teraz jestem dumna z moich piersiątek [link widoczny dla zalogowanych]
Pogoda... w miejscach intymnych A długo po nie wolno nic ciężkiego dzwigac? I wlaśnie w ostatni wtorek byłam u endo i pewna pani mowiła ze jest 9 lat po wycięciu tarczycy i się leczy do dzisiaj a inny lekarz stwierdził ze niepotrzebnie operowała tarczyce. Jek będzie więcej szło, to ...dojem. 1.Leczenie zachowawcze - przy objawach ograniczających sie jedynie do okresowego dretwienia i mrowienia palców zwłaszcza po wysiłku, stosujemy ortezy nadgarstka, leki p/zapalne, odpoczynek , oraz Vit B6 - nie potwierdzono skuteczności w badaniach klinicznych. Powiem jedno, nie ważne ile ważysz zmierz swoje obwody, zobaczysz jest duża różnica.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od tej pory, malutkimi kroczkami staram sie ten strach oswajać.
[link widoczny dla zalogowanych]
L-glutamina, gdy nie możesz powstrzymać się od spożywania cukru
Dobre ha ha gratuluję patriotyzmu imię Stasia nie jest polskim imieniem i co?Nikola jest to imię wpisane w polski rejestr tak samo jak Stasia.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://chomikuj.pl/Jola-69


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona Gwna -> 2c czyli my:) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin