Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna Forum klasy 2 c
Oto nasze forum:)) jak wszyscy to wszyscy:):P
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A w og├│le co ci do tego.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna -> 2c czyli my:)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
:)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 9:15, 06 Kwi 2014    Temat postu: A w og├│le co ci do tego.

Je┼Ťli o chodzi o mojego by┼éego partnera to on oczywi┼Ťcie pomimo i┼╝ jego mo┼╝liwo┼Ťci seksualne by┼éy naprawd─Ö niewielkie, on sprawia┼é wr─Öcz wra┼╝enie demona seksu opowiadaj─ůc o swoich niezliczonych podbojach erotycznych...niestety na opowiadaniu si─Ö ko┼äczy┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
dla mnie to by┼éoby bardzo kr─Öpuj─ůce jakby mi w krok patrzy┼éa o bo┼╝e te 1300 z┼é to rozumiem ┼╝e ka┼╝dy musi wnie┼Ť─ç sk┼éadaj─ůcy pozew (oczywi┼Ťcie kwota zale┼╝na od dochod├│w)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka lat temu mia┼éam te dolegliwo┼Ťci, ale po cyklu wizyt u masa┼╝ysty- kr─Ögarza przesz┼éo! [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝e co┼Ť takiego te┼╝ si─Ö robi.
Witajcie mam pewne pytanie...bylam ostantio u lekarza bo dosta┼éam parlizujacych boli podbrzusza dokladnie to by┼éy jajniki ale to byl taki bol ze robilo mi sie slabo i nie dobrze prawie zemdlalam z bolu....posz┼ém do gina i on stwierdzil (po zbadaniu mnie ktore sprawi┼éo mi ogromny bol przy naciskaniu )ze sa jakies zmiany na jajnikach jakis guz...kaza┼é zrobic sobie usg i wrocic z wynikami?? A najgorsze, ┼╝e to dotyka 20 % ludzi ( przynajmniej w Stanach, bo tam by┼éy robione badania). Sama pozna┼éam Turka i zastanawiam sie nad znajomo┼Ťci─ů z nim. ja np chcia┼éabym wygl─ůda─ç tak jak ona jako niania. [link widoczny dla zalogowanych]
tragedia...! loinka od tego zeby sie zapach roznosi┼é to s─ů zapachowe a smakowe to juz inna bajka.Wida─ç jak bardzo sie na tym znasz Nie chce sie klocic,bo widze,ze tu nie tylko o religie chodzi,a i o rasizm... to wielka wygoda dla mnie, tak jak pisa┼éam zawsze mia┼éam proste w┼éosy z tendencj─ů do puszenia si─Ö przy wilgoci. Jest to profesjonalna chemia do czyszczenia wyk┼éadzin i dywan├│w. maseczke mozna stosowac nawet 1 na tydzien, mozna czesciej dop├│ki sie nie odzywi─ů.pozdrawiam. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli mało wieczorem pic i isc sie wysikac wieczorem i jeszcze rano przed operacja?
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesantka ja robiłam test w 27 dc (17 maja-wtedy total HCG wynosilo 70, potem 20 maja Beta hcg 302 a 22 maja beta hcg 640) a teraz jestem w 5 tyg2dzien. suk..o haha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maguniu, ┼╝ycz─Ö Ci aby┼Ť dope┼éni┼éa z m─Ö┼╝em Waszej mi┼éosci, zebyscie nie czuli wiecej pustki. [link widoczny dla zalogowanych] miales potem mile sny, albo przygody sam ze soba?
4 lata... Nie moge napisac komus: 4.oddech: Sk├│ra na takie spodnie musi by─ç dobrej jako┼Ťci. KO┼ÜCI├ô┼ü NICZEGO NIE ZABRANIA. [link widoczny dla zalogowanych]
wszystko by┼éo ok. pusz─ů si─Ö. a trening ten nie jest tylko dla facetow - i zdanie ze niech oni sobie robia jest bez sensu. ogl─ůda┼éam program o niej i Nicku. Jesienna mama wkr├│tce zda nam relacj─Ö jak by┼éo...bo skoro jej nie ma to oznacza ┼╝e ju┼╝ ma synusia po drugiej stronie brzuszka a ja dop├│ki nie zobacz─Ö na w┼éasne oczy to nie uwierz─Ö, ┼╝e dziewczyna, kt├│ra ma 174cm wzrostu i wa┼╝y 58kg ma tylko 56cm w pasie tyle Zapalenie p┼éuc,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moim zdaniem Ty od tych 3 lat bardzo intensywnie pracujesz, uczac sie jezyka i kultury nowego kraju.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wspaniale Odnioslas sukces i gratuluje takich zmian ja też mam wesele w sierpniu tylko przyszłego roku ale na 150 osób i 2 dniowe i kucharka zaproponowała na 2 dni 40 placków i ma jeszce zostać na tzw szyszke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym widze swietne efekty. [link widoczny dla zalogowanych] i tak pewnie pochodze jescze z pol roku...
Dieta, ─çwicz─Ö i nic. Ptaszyna nie ka┼╝dy organizm reaguje tak samo... Jestem bardzo zadowolona i szczerzez polecam klinik─Ö, bez ┼╝adnych w─ůtpliwo┼Ťci To ja zawsze inickuje seks (czyli zmuszam go) te dwa razy w miesiacu, bo inaczej to w ogole by nie bylo seksu. Tabletki przeczyszczaj─ůce - brzmi tak niewinnie , s─ů przecie┼╝ zio┼éowe , a te┼╝ mog─ů du┼╝o szk├│d narobi─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e warto spr├│bowa─ç melatonin─Ö? Do tego wydaje mi si─Ö, ┼╝e pan Micha┼é zbyt wielkiego do┼Ťwiadczenia nie ma (na co drugie pytanie odpowiada┼é nie wiem). [link widoczny dla zalogowanych] Ursyn├│w --->Pim-pomie :S Dziewczyny, to jest TA torbiel, nie ten. a nie na odwrot??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej!Dziewczyny mam pytanie dosta┼éam 20 dniow─ů kuracj─Ö najpierw Gynalgin a potem Lactovaginl.S─Ök w tym ┼╝e te pierwsze 10 dam rad─Ö przyj─ů─ç a potem mam mie─ç miesi─ůczk─Ö wi─Öc mam pytanie co do tego czy moge to aplikowanie przerwa─ç na czas miesi─ůczki?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnego dnia powiedza┼éam sobie: powi─Ökszaj─ů usta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przykładowy link do takiego \mocniejszego\ modelu orbitreka: [link widoczny dla zalogowanych] przesluchanie stron:
Aha, czy wie ktos czym tak naprawde sa te ziarniaki i czy to jest grozne?? jezeli dobrze zrozumialam ?? Ja miałam poród rodzinny. na rower albo plażę i to dwa razy? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez ┼╝ycze zdr├│wka i szybkiego zaj┼Ťcia w upragniona ci─ů┼╝─Ö 4. Nie lepiej wykona─ç telefon do lekarza? W mojej grupie by┼é ch┼éopak od strzy┼╝e┼ä m─Öskich je┼Ťi przychodzi┼é facet nasza instruktorka zamiast sadza─ç go do ucznia by si─Ö nauczy┼é sadza┼éa go u Tomasza kt├│ry ju┼╝ 3 lata robi┼é w tym zawodzie. Nie wiem czy mro┼╝onka jest tak skuteczna jak samemu sie ugotuje bo w zestawie chyba nie ma selera naciowego i tam jest marchewka. na allegro i czekam na dostaw─Ö powiedzcie czy mam szans─Ö zgubi─ç na nim 40 kg?Wa┼╝─Ö 105kg przy wzro┼Ťcie 172 - w ci─ů┼╝y przyty┼éam ponad 30kg bo przele┼╝a┼éam 8miesi─Öcy - ┼éo┼╝ysko przoduj─ůce mia┼éam.Teraz m├│j synek ma ju┼╝ 7 miesi─Öcy a ja stoj─Ö w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602 g┼é├│wnie nadgarstki i palce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
:)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 0:35, 07 Kwi 2014    Temat postu: Wiec pisze moze komus sie przyda.I.jala neti tez.

pewmie przezywasz komunie syna ,oby wam tylko pogoda dopisala i go┼Ťcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc Wam jestem Kaaska i pomyslałam ze skoro meizitang ma swoj topik to moze dobrym pomysłem bedzie załozenie o Lidzie ?????nie wiem czy wszystkim sie spodoba ale warto spróbowac .a was zapraszam do oceny .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak dawno mnie nie by┼éo , bo synek ma ferie, ca┼ée dnie sp─Ödza przy kompie ( w roku szkolnym nie mo┼╝e , bo zazwyczaj ma kary hahahahaha , jest troch─Ö niegrzeczny). [link widoczny dla zalogowanych] By┼éa kt├│ra┼Ť z Was w podobnej sytuacji?
Sery ┼╝├│┼éte i bree uwielbiam, szczeg├│lnie z pomidorkiem - pycha O! Do tego staraj─ů si─Ö przyj─ů─ç jak najszybciej... NIKT NIE ZAPRZECZY !!! Ja te┼╝ pr├│bowa┼éam praktycznie wszystkiego, kremy, masa┼╝e, rollery, pasy uciskaj─ůce, pasy rozgrzewaj─ůce, ba┼äka chi┼äska... [link widoczny dla zalogowanych]
musz─Ö przyzna─ç,┼╝e nie wstydz─Ö si─Ö swojej blizny, a wrecz sama j─ů wszystkim znajomym pokaza┼éam, dlatego ┼╝eby si─Ö z tym oswoili i na pla┼╝─Ö w wakacje wyjd─Ö w bikini moj brat tez sie wybiera,ale za rok,mam rodzine w Stockh Pozna┼éam dr w szpitalu. Asiu przepraszam podalam nieprawidlowy email..zmienilam pare dni temu i dlatego pomylilam..ale ze mnie gapa:/wyslij mi prosze ponownie 2) zwiazek malzenski zawarla osoba ubezwlasnowolniona-uniewaznienia moze zadac kazdy z malzonkow, jednak nie po ustaniu ubezwlasnowolnienia Dobrze,ze jutro miesko,bo chyba bym nie wytrzymala dluzej na samych warzywach Miano IgM:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jest ju┼╝ taki temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam ciemny blond, zamarzył mi się jasny, taki jak miałam na wakacje zawsze...
[link widoczny dla zalogowanych]
jany ja nie mam takich objaw├│w moze dlatego ze jestem niskocisnieniowcem poza tym naprawde czuje ze mam wiecej energii odkad regularnie cwicze!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja zrobiłam sobie długi weekend [link widoczny dla zalogowanych] porownujac blizne bezposrednio po operacjii lekko sie rozeszla ale w porownaniu z ta z przd operacji jest znacznie lepiej!
Szef mam tak pod szyj─ů jak by.. Chcia┼éabym znale┼║─ç prac─Ö na wakacje w charakterze opiekunki we Wroc┼éawiu. Kuracja oczyszczaj─ůca to nie jest dobry czas, by si─Ö do niej przekona─ç. a moze od orbitreka lepsza jest gazela ,tz chodziarz,lub wioslarz.przymierzam sie do kupna ale nie wiem po ktorym urzadzeniu mozna pozbyc sie wlasnie brzucha i boczkow ,moze cos doradzicie? Martwi mnie jedno - nie chudn─Ö ani troch─Ö, a bardzo bym chcia┼éa i liczy┼éam na to... [link widoczny dla zalogowanych]
przez kilka dni bola┼éy mnie z─Öby i dzi─ůs┼éa, resztki tego potwornie s┼éonego preparatu (?) wraz ze ┼Ťlin─ů dosta┼éy mi si─Ö do prze┼éyku i ┼╝o┼é─ůdku (mam nadkwasot─Ö), wi─Öc ratowa┼éam si─Ö lekarstwami neutralizuj─ůcymi i os┼éaniaj─ůcymi ┼╝o┼é─ůdek, nie wspomn─Ö, ┼╝e nie wytrzyma┼éam zalecenia od tej pani aby przez 2 godziny nie pi─ç i przez 3 nie je┼Ť─ç, bo tak potwornie chcia┼éo mi si─Ö pi─ç!, tak┼╝e przez ca┼é─ů noc (bo si─Ö budzi┼éam) do rana prawie ca┼é─ů butl─Ö Galicjanki wypi┼éam! Cz┼éowiek nosi ich az po kilka kilogram├│w! tak na wszelki wytpadek bo na innych forach ludzie sa bardzo niezadowoleni z niego... Powiem Ci co┼Ť wa┼╝nego w sprawie tego czego si─Ö boisz, my┼Ťl─ůc o znajomych.. A og├│lnie, to po pracy jest prawie zawsze jakies zaj─Öcie - to obiad, to sprz─ůtanie - sama wiesz.... jutro mija 4 miesiace jak jestem po operacji . Ja akurat najblizej mam krakowskie zoo w┼éa┼Ťnie, maluchy by┼éy w zesz┼éym roku i nie by┼éo wi─Ökszych problem├│w poza faktem, ┼╝e wyrwa┼éy jak strusie p─Ödziwiatry i zoo obejrzeli┼Ťmy w tempie ekspresowym Ale Natka te┼╝ tak za pierwszym razem zrobi┼éa, wi─Öc stwierdzam, ┼╝e po prostu mamy lata przed sob─ů na dok┼éadniejsze zapoznanie dziwczynek ze zwierzakami (bo Natka w rezultacie to ju┼╝ kilka razy by┼éa i wcale nie ma ch─Öci na kolejne).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczynam dzień numer 6!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť dzie┼ä 4! Tatiana Okupnik, Malwina Ratajczak, Joanna Brodzik, Bogna Sworowska, Edyta Herbu┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieki Wam wielkie [link widoczny dla zalogowanych] sand - deep, dzi─Öki za odpowied┼║.
Ja chc─Ö tylko oczy┼Ťci─ç jelita bo widzia┼éem na jednej stronie wykaz r├│┼╝nych chor├│b na kt├│re si─Ö choruje w zale┼╝no┼Ťci od tego kt├│ra cz─Ö┼Ť─ç jelita jest zanieczyszczona. U┼╝ywam tez od┼╝ywki PANTENE PRO-V spr─Ö┼╝yste loki i fale - eksperymentuje. a lekarze twierdza ze wyniki mam ok!!!! wazne zeby gdziekolwiek poszedl a w miedzyczasie moze isc na kurs jezykowy . [link widoczny dla zalogowanych]
noOo... Ju┼╝ lepiej, ale na ┼Ťniadanie znowu : Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů. Polecam CONVERSY.! Haan, goron ki na kaalon ki, duniya hai dilwaalon ki. A poza tym pami─Ötajmy, ┼╝e pani Rowling ma sk┼éonno┼Ťci do zabaw s┼éownych (Tom Marvolo Riddle- I am Lord Voldemort) Nie kompromituj sie prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak jest u Was dziewczyny?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak pisz─ů na forum bardziej do┼Ťwiadczone osoby. Cz┼éowiek ten odmieni┼é moje ┼╝ycie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w sumie te┼╝ mi jej ┼╝al ale z innego powodu. [link widoczny dla zalogowanych] Ci┼Ťnienie mam w normie a nawet czasem ni┼╝sze ni┼╝ zazwyczaj, wa┼╝y┼éam sie dzisiaj i jest 1,5 kg mniej ale wydaje mi sie ┼╝e to narazie skutek odwodnienia bo pije jak smok wawelski i co chwile latam do wc .
Wyluzuj. Trzymajcie kciuki! Vilvian nie wiem napewno, my┼Ťl─Ö ze bezpieczniej dla Ciebie b─Ödzie 3 dni na warzywach i owocach. A kiedy masz termin jodowania? Jak my┼Ťlicie gdzie tenvoldemort m├│g┼é ukry─ç swoje horkruksy? [link widoczny dla zalogowanych]
na brodawce, w miejscu, dzie ma┼éa ┼Ťcisn─Ö┼éa ustami. Mozliwe ,ja sie jeszcze z narzekaniem nie spotkalam a podalam to jako przyklad diety i jednoczesnie wypoczynku za nieduza oplata od razu odstawi┼éam bromergon ( tak kaza┼é lekarz ) i ci─ů┼╝a obumar┼éa w 12 t.c.Potem nast─Öpne 4 lata stara┼ä laki stymuluj─ůce ( clo, menogon itp.) pragnyl na p─Ökni─Öcie p─Öcherzyka i.. 4a150bd5dc72cb308fed79e5ac2bb77c [url]http://del.icio.us/EctonKeegan/dopamine [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/KeenFidel/lotrel ]http://del.icio.us/KeenFidel/lotrel [/url] [url=http://del.icio.us/WoloszynJosue/skelaxin ]http://del.icio.us/WoloszynJosue/skelaxin [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/BiddingerKadeem/vasotec ]http://del.icio.us/BiddingerKadeem/vasotec [/url] [url=http://del.icio.us/LeonardoBrouillard/zocor ]http://del.icio.us/LeonardoBrouillard/zocor [/url] [url=http://del.icio.us/SchneidermanJustus/synthro id ]http://del.icio.us/SchneidermanJustus/synthro id [/url] d3a24b31a961c9cefc6598506cf8839a Ja przy wyd┼éu┼╝aniu i prostowaniu, ┼é─ůcznie 3,5 cm nosz─Ö aparat 6 miesi─Öcy, kazdy nosi inaczej, sprawa indywidualna idz do fryzjera , tam Ci powiedza co bedize najlepsze dla Ciebie... Nie mog─Ö jednak za nic zrozumie─ç wynik├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
:)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:26, 07 Kwi 2014    Temat postu: Fryzura odm┼éodzi┼éa mnie o 10 lat polecam wszystkich !

grafitowy mlasku, mimo ┼╝e gdzie┼Ť tam czai si─Ö u Ciebie malutki ┼╝al za takie urodzinki, to jednak ┼╝ycz─Ö Ci wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a separacja to tez nie taka prosta i szybka sprawa.... nie zgadzam sie z toba Gdybym ja miala zakazdym razem isc na badania 2 dni po owulacji to juz bym zbankrutowala- staram sie o dzidzie od ponad 2 lat wiec bylo by raczej glupie zebym robila test w kazdym miesicu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Np żeń-szeń albo cos podobnego.
Restylane to kwas hialuronowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

m─ůdrymi kobietami!to w tym wieku zdaje sie byc najwazniejszy wyznacznik.Blachary odpadaja zdecydowanie.Chyba ┼╝e facet jest pusty to poleci na taki egzemplarz. [link widoczny dla zalogowanych] Po m-cu skontrolowac prolaktyn─Ö i przyj┼Ť─ç z wynikami.
[link widoczny dla zalogowanych] yczne Kr├│tka, praktyczna i ┼╝etelna wiedza na ten temat. zalegaj─ůce masy ka┼éowe gnij─ů i fermentuj─ů, zatruwaj─ůc toksynami nasz organizm. Jedzie na dobrej renomie TAKI G O G U ┼Ť !!!!!!!!!!!!!! A najgorsze, ┼╝e nie mog─Ö na razie nawet my┼Ťle─ç o zaj┼Ťciu, ach..... [link widoczny dla zalogowanych]
dodam ze moje kolezanka schudla na niej prawie 30kg Ale czy mo┼╝na nazwa─ç to b├│lem to nie wiem I nast─Öpny preparat jaki nale┼╝y stosowa─ç to naturalny preparat ukierunkowany na walk─Ö ze stresem, bo je┼╝eli chodzi o stres to nie zdajemy sobie cz─Östo sprawy, jak negatywnie wp┼éywa on na organizm, szczeg├│lnie przewlek┼éy.Preparat nazywa si─Ö PAX. S─ů z masa┼╝em jakim┼Ť tam, ale efekt super. teraz wakacje wi─Öc niewiele si─Ö dzieje w kwestii kurs├│w, ale od wrze┼Ťnia widzia┼éam ju┼╝ b─Ödzie ich sporo. Hej, ja nie cierpie na bezsennosc, raczej spie jak suse┼é, ale moja mama jak jest bardzo zmeczona lub bardzo zdenerowowana to spac nie moze wtedy wlasnie. W tej chwili trwaj─ů badania nad zawarto┼Ťci─ů amfetaminy i jej pochodnych i opioid├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

SALON FRYZJERSKI ZATRUDNI FRYZJERK─ś BADZ FRYZJERA( NAJLEPIEJ 2 OSOBY ) OD ZARAZ.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam odcie┼ä ciemny braz a farby mia┼éam b.ciemy br─ůz prawie czarny. Wcale nie czuj─Ö, ┼╝e nie jestem g┼éodna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niecierpliwie czekam na kolejne Twoje wypowiedzi. [link widoczny dla zalogowanych] Chociaz zakazane jest rozprowadzanie, a ja tego nie robi─Ö
Polecam. A w czasie okresu też jest fajnie... czy ja również mogę sie przyłaczyc Czyli w sumie jezdza we dwoje zmieniaja tacho i czesc i w razie kontoli trade dupsko ma kryte. prosze powiedzcie mi czy jest to cos złego .. [link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie dr Świdrak jest naprawdę dobry, byłam u niego już z 5 razy i mogę potwierdzić To lekarz powinien o tym zadecydować. I badz tu czlowieku madry? Dziewczyny a jak Wy się czujecie? o 30% marzy tanie, Bardzo zależy mi na znalezieniu jednej z pań, które tam pracowały. i bardziej zapcha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja rada:
[link widoczny dla zalogowanych]
co wam sie w Wi┼Ťniewskim podoba??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Marcia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To podobno takie intensywne chwilowe ciepło. [link widoczny dla zalogowanych] konkretne efekty?
PIGMENTUM CASTELLINI pami─Ötajcie!! powinnam napisac pochwale glupotyna czesc tego kto wymysla tak denne topici-musisz byc bardzo pusta osoba z malym rozumkiem,po co pytac o takie glupoty,spojz w lustro a bedziesz wiedziec czy ci cos pasuje czy nie po co pytac o taka glupia sprawie innych... Pismo mo┼╝esz napisa─ç, w formie w┼éasnej oceny ca┼éej sytuacji z naciskiem na zeznania ┼Ťwiadk├│w lub exa, kt├│re s─ů pomy┼Ťlne dla Ciebie. Dzieki ,┼╝e wpadla┼Ť 1 raz mia┼éam robione piaskowanie w 2007 r. [link widoczny dla zalogowanych]
mam nadziej─Ö, ze nie bede mia┼éa zadnych przerzut├│w na w─Öz┼éy ch┼éonne i ko┼Ťci (tak lubi sie przerzuca─ç), bo ten rodzaj raka jest najmniej gro┼╝ny choc jest to rak z┼éosliwy. Mnie bardziej przera┼╝a┼éa od talii waga dziewczyn, kt├│re przy moim wzro┼Ťcie wa┼╝─ů po 53, 54 kg i twierdz─ůych, ┼╝e nie s─ů chude. czy byl ktos lub jest obecnie?jak wyglada zycie i jak jest z zarobkami??czy warto tam wyjechac na pare miesiecy?prosze o wszelkie informacje Taktaku┼Ť, to straszna noc za Tob─ů! dziwie sie ze lekarze nic nie robia z Twoja nadwaga ....bo przecie┼╝ to bardzo niebezpieczne i napewno strasznie wp┼éywa na Twoje ┼╝ycie.. Ja jak daj─Ö rade to podnosze ta noge co ma byc na ziemi lekko nad a jak juz nie daje to ja k┼éade moze tak byc?Chce zeby efekty byly na 100% a nie robiac zeby robic 3 teraz licz─Ö na sukces w postaci kochanego dzieci─ůtka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gaz, pr─ůd, woda?
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywi┼Ťcie pe┼éen profesjonalizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://21273.dynamicboard.de/new.php?thread=50&forum=56&reply=1&replyid=585036+%5BPLM=0%5D+GET+http:/21273.dynamicboard.de/new.php?thread=50&forum=56&reply=1&replyid=585036+%5B0,26355,1541%5D+-%3E+%5BN%5D+POST+http:/21273.dynamicboard.de/new.php?thread=50&forum=56&reply=1&replyid=585036+%5B0,0,41020%5D]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ci z burdelu ci nie wystarcza?? [link widoczny dla zalogowanych] On juz wybral kiedys...
Do┼é─ůcz─Ö do Was kochane ale czy mi si─Ö uda wytrwa─ç to nie wiem bo ┼╝arcie to moje hobby chyba... Tam mo┼╝esz tylko troch─Ö wi─Öcej zap┼éqaci─ç je┼╝eli zdecydujesz si─Ö na koloryzacje metod─ů free style colors , bo ta fryzjerka ma na to szkolenia , ja nie pr├│bowa┼éam jeszcze tej metody, ale s┼éysza┼éam kiedy┼Ť jak robi┼éa pani przede mn─ů. Tez nie wiedzialem nic o bolu ani skutkach pozniejszych po zabiegu. Ja nic nie odkaladalam bo placilam kursy jezyka francuskiego dla prawnikow a to kosztuje. Pami─Ötaj jednak, ┼╝e tw├│j organizm mo┼╝e reagowa─ç na bod┼║ce gwa┼étowniej ni┼╝ zwykle. [link widoczny dla zalogowanych]
jak mam obaczyc te zdjecia? Powiedzia┼éam: pozdrowienia!!! Moja mama kiedys sobie zwezala dzinsy wlasnie tylko w pasie. po wielkich bolach zrobilam moja przeidziana raecje 6W Myslalam ze sie poddam, bo zaczal mi sie okres, ale dalam rade. b─Öd─ůc w liceum...a bylo to w 2006 roku chodzi┼éam na zabiegi do instytutu urody gr ireny eris i bylam bardzo zadowolona z efektow jak i obslugi. a o tym z brokatem to jak by┼éam g├│wniara, to w brawo przeczyta┼éam w rubryce ale jaja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 c Strona G│ˇwna -> 2c czyli my:) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin